sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Khao San Road


Heip!

Kymmenen tunnin lento oli kohtuu epämukava, mut epäonnen päivästä huolimatta päästiin hyvin perille! Me majoitutaan Bangkokissa Kaho San Roadilla sattumoisin samassa hotellissa kun Annukka ja Julia, jotka myös lähti Turusta vaihtoon! Tytöt veikin meidät heti ekana iltana maisteleen paikallista rommia...

Öö olo on jatkuvasti ihan kun hengailis kuumassa ja kosteessa suihkukopissa, mut mikäs siinä! Mikään erityisen nätti paikka tää ei ole ja huomenna suunnataan sitten Phukettiin bussilla (taas kymmenen tuntia istumista....).

Tänään oltiin shoppailemassa MBKssa ja Siam Centerissä. Ihan semmosia Hämeenlinnan kokosia ostoskeskuksia, tyyliin.. loppuun pari huonolaatusta kännykkäkuvaa pitkin Bangkokkia!








ps. Miten joku poika voi olla enemmän fabulous kun oikee nainen?

palaillaan sitkun on Wifiä!

<3 Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti