sunnuntai 29. syyskuuta 2013

After PhiPhi

Jälleen kerran puhelimella toteutetut pikakuulumiset. Tää nettijuttu alkaa kyllä vähän kiristää jo hermoja .... 
s tänä viikonloppuna Asia Exchangen puolesta Ice breaking partyt PhiPhillä. Tarkotus oli hengailla muiden vaihtareiden kanssa ja nähdä keitä kaikkia meitä oikein on :-)



Hengailtiin menomatka meidän paatin katolla aikas mukavassa kelissä. Toppi- ja shortsirajat jäi ja päänahkakin kärähti. Rantaan kun päästiin niin mentiin vaan suoraa hotellin kautta rantsuun nauttiin vielä auringosta. Ja siis joo, olihan se ranta ihan jees.



Että jep!

Perjantai-iltana otettiin vähän viiniä muiden suomalaisten kanssa ja lähettiin siitä sit myöhemmin illalla rantabaariin, minne kaikki muutkin vaihtarit oli tulossa. Meininki oli aika let's go joten tarkkoja yksityiskohtia illasta on paha alkaa availemaan... mut meno oli kyllä tosi erilaista kun Suomessa. Sait siinä vedellä huoletta omiakin eväitä, jos semmosia oli vielä matkassa ja jos istuminen tai tanssiminen rupes kyllästyttään niin pystyit käydä hyppäämässä tulihyppynarua. Ja palkaksi siitä sait shotin! Ite jätin kyllä tulen kanssa leikkimiset tällä kertaa muille.. 

Seuraavana aamuna olo oli mukavan rapsakka ja siitä oli kiva lähtee päiväretkelle snorklaamaan, kajakoimaan ja katseleen maisemia. Yks kohde oli mm. Monkey beach, mutta sielä rannalla ei kyllä näkyny apinan apinaa. 



Lauantaina otettiin illalla sivistyneesti  viskikolaa samalla rannalla kun edellisenäkin iltana ja oli kyllä taas vauhdikasta settiä, vaikka porukka oli kyllä alkuillasta enemmän tai vähemmän hyytynyttä.. 

Seuraava aamu alko ihan mukavasti, mutta... paluumatkalla laivassa staffi jako matkustajille oksupusseja, koska keli oli aika tuulinen. Siinä vaiheessa naureskeltiin vielä pusseille ja siirrettiin ne about suoraan reppuun vaan. Jooh, vartin päästä sen jälkeen kun laiva oli lähteny niin meikän hymy kyllä ainakin hyyty ja loppumatka meni vessan lattialla istuessa. Voin kertoo että semmosessa hytkytyksessä en oo ikinä ollu ja se oksupussikin siirty repusta käden ulottuville aina kun uskalsi vessasta poistua... hirveetä!! 

mut tän tekemiseen kännykän kanssa on tuhraantunu taas joku kolme tuntia, joten katotaan mitä kuvia tähän loppuun saa ladattua vielä (pitkin PhiPhitä) ja se on siinä! 















Untamoi, 

<3 Tiina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti