Kerrankin, kun meillä oli vapaata niin paisto aurinko! Sehän tarkotti tietenkin sitä, että aamupalan jälkeen ei ollu paljon muita vaihtoehtoja, kun lähtee biitsille.
Päätettiin tällä kertaa mennä Karon beachille, koska katseltiin sitä jo perjantaina vähän sillä silmällä kun ajeltiin siitä ohi.
![]() |
| Maisan postikorttikuva, lähetän tän vielä jollekin! |
Ps. alotin tänään opiskelun. Piti kertoa kymmenellä lauseella jotain itsestään Thaiksi. Sain kirjoitettua.
PPS. hyvä Mambe ja Anssi!! Wellllcome ;)
<3Tiina







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti