lauantai 12. lokakuuta 2013

Vegetarian Festival

Perjantai-aamuna tosiaan hieroskeltiin silmäpusseja ja päästiin kuin päästiinkin yliopistolle puoli seitsemäksi. Itse nukuin tosi huonosti koko yön ja koulun pihalle selviydyttyäni olisin ollut kyllä ihan valmis nukkumaan. Mutta ehei.
Koululla meille jaettiin kaikenmoisia suojavarusteita hengityssuojaimista pumpulikorvatulppiin. Vähän alkoi jännittämään että mitässmitäss. Lyhyet housut aiheuttivat myös hieman päänpudistelua, koska paikalliset kuulemma todennäköisesti heittelevät paukkuraketteja meitä kohti. Koska se tuo hyvää onnea... Yea right. Pitkiä housuja ei kuitenkaan ollut matkassa, joten ei muutakun bussiin ja kohti Vegetarian Festivaleja!

Lähössä koulun pihasta!
 Olin itse siis jotenkin siinä uskossa, että kyseessä on joku tietty alue, missä on erilaisia tapahtumia. Nämä festarit tapahtuivat kuitenkin niin, että ihmiset olivat tien vierillä katselemassa kulkuetta, joka käveli tietyn matkan (käsittääkseni aika pitkä) paikasta A paikkaan B. 

"Dresscode" oli näillä festareilla White


Bussin saavuttua kohteeseen, järjestäydyttiin hyville paikoille kadun varteen ja alettiin odottelemaan kulkuetta, ja pikku hiljaahan sieltä alkokin ilmestyä jos jonkinnäköstä kulkijaa. Ja noooh... antaa kuvien kertoa!
















Yhtäkkiä päästiin myös itse osaksi kulkuetta ja lippuja kantamaan :--))



Semmoset festarit! Toivottavasti kukaan ei ollut just syöny? 

Jotta kukaan ei nää illalla pahoja unia kuvien takia, niin loppuun pari biitsikuvaa perjantailta! Vegefestien jälkeen mentiin siis ottamaan aurinkoa, koska keli oli niin magee. Ja illalla mun naama vähän punotti. Punotti niin, että mulla oli ihan oikeasti punaset viikset. Onneksi ne alkaa jo haalistua.




Näihin tunnelmiin täältä!

<3Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti