perjantai 11. lokakuuta 2013

Waiting for tomorrow

Hah joo, elikkäs tietenkin aina niinä päivinä aurinko paistaa, kun meillä on koulua :) toiset tytöt oli ollu biitsillä ja kaikkee. Itse nautittiin tänään mm. international businessista ja thai languagesta melko viileästi ilmastoiduissa luokissa. Fundamental Thai on ihan hauska kurssi, ja ollaan päästy joka perjantai tuntia aiemmin kotiin "harjoittelemaan". Ei hassumpaa, opettaja on siis ymmärtäväinen! Kuunneltiin tänään Thaitunnilla mm. huvittavaa elefantti-laulua johon oli myös video. Tuli kyllä semmonen olo että on ekaluokkalainen thai-oppilas...

Tänään näky melko ihana ilta-arska meidän kerroksesta, ihan kun jostain Aladdin-leffasta!



ja tässä näkyy vähän meidän uusia huudeja, eli tuossa vastapäätä on joka ilta "Night market", mistä saa ruokaa, vaatteita, leffoja.. vaikka mitä! Ja aika edullisesti tietty... 

Huomenna ollaan menossa koulun kautta käymään Vegetarian Festivaleilla (lähtö klo 6.30. AAMULLA). Saa nähdä millaiset festarit on. Kuulemma mahdollisesti hiilillä kävelyä (paikallisten puolesta, toivottavasti) sekä posken lävistämistä mm. miekalla (toivon suuresti että paikallisten puolesta).
Saa nähä saanko otettua kuvia! 

Loppuun taas vähän hajanaista kuvamatskua!

Sadekaudelta suojautumista

Uuden apartmentin ulko-ovi!

Meijjän uuus keittiö

Hmmm, pedikyyri n.6 e, ei paha

meijjän apartment-talo

Kathua

maisemat parvekkeelta!

Että semmosta, palataan sitten seuraavaks vegefestarikuulumisten kanssa!

Hyvää yötä<3

<3Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti