tiistai 8. lokakuuta 2013

New Home

Okei, siis me ollaan nyt muutettu uuteen asuntoon. Ai miksi? No... meidän asunnossa kävi varkaita kolme kertaa, joten päätettiin nyt vihdoin että ehkä on aika vaihta osoitetta. Ensimmäisellä kerralla (heti ensimmäisenä yönä, kun oltiin muutettu) varkaiden mukaan lähti siis yksi läppäri ja talolle hankittu WiFilaite. Seuraavaksi oltiin viikonloppu PhiPhillä ja kotiin tullessa huomattiin, että TV-taso oli tyhjä. Ja kaikista uusin tapaus oli lauantaina, kun Asta nukkui alakerrassa sohvalla ja joku oli käynyt hakemassa Astan laukun siitä noin viiden metrin päästä pöydältä. Se oli ehkä jo vähän pelottavaa. Joten hyvästit Villalle; olit ihana mutta no can do. Seuraavaksi kuvat meidän kotitieltä vaihe vaiheelta, pääsette vähän näkeen millasta neighbourhoodia se oikeen oli!

ensimmäinen ylämäki
 
jjaa slummit oikealla puolella



muita Villoja



oikealle kääntyvä kotitie

tämä oli kuulemma se ongelma, koska täältä käsin meitä pidettiin silmällä
 
meidän koti

Muutettiin vähän lähemmäs koulua tällaiseen kerrostalotyyppiseen apartmenttiin, mikä on myöskin kyllä tosi jees! Uima-allas on katolla ja meillä on kaksi huonetta, kaksi vessaa ja keittiö+olkkari. Ja asutaan nyt siis kolmistaan Maisan ja Astan kanssa täällä. Ihan kiva, että voi nyt ehkä nukkua turvallisesti ja hyvin yönsä. Koska siis itsehän jouduin su-ma välisenä yönä varkaiden käynnin jälkeen kipuaan yöllä Astan ja Maisan viereen nukkumaan..... 

Erityisen positiivista tässä uudessa asunnossa on se, että netti toimii!! Eli pääsen käyttään mm. läppäriä vihdoin ihan kunnolla. Mikä tarkoittaa toivottavasti pientä skarppausta täällä, koska kuulumisia on huomattavasti helpompi ja mukavampi kirjottaa koneella. 

Ja nyt voisin liitellä tänne random-kuvia mm. lauantailta, jolloin oltiin porukalla ulkona Bangla Roadilla juhlimassa + muita muistaakseni vielä julkaisemattomia otoksia. 

Ja niin, täällä on nyt ollu viikon semmosta myrskyä että. Eli ei täälä nyt ihan paratiisissa elellä 24/7!

ihana Maisa




 ja ihana Asta


ja ihana ruoka, noin euron.

Nyt on ehkä pakko alkaa tehdä koulujuttuja. 
Ja kyllä, luitte oikein. Koulujuttuja.
Tiedossa on 22.10. Thaikielen Quiz ja Quiz International Businessista. Ei oo helppoo enää palmun alla. 
<3 Tiina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti