Tänään tää lähtis sitten vihdoin reissuun!!! Edessä olis siis ensin 10 tuntia suoraa lentoa kohti Bangkokkia ja saapumisen jälkeen 143 päivää Thaimaan auringon alla vaihtarina Prince of Songkla yliopistossa opiskelemassa. Ja kyllä, lähtöpäivän olis tietty voinut valita paremminkin (perjantai 13. + lentäminen hirvittää kohtuullisesti)...
Mutta tosiaan, tämä blogi yrittäköön olla jonkinlainen matkapäiväkirja, minkä avulla te tätä lukevat voitte seurailla ja ehkä pysyä (facebookkiakin) paremmin perillä siitä, mitä täällä Thaimaassa tapahtuu. Jos tietenkin vaan ehdin (jaksan) tätä ahkerasti päivittää.
Tämä blogi tulee todennäköisesti ja toivottavasti täyttymään enemmän kuvista kun tekstistä, koska tämä kirjoittaminen tuntuu ainakin tässä kohtaa erittäin oudolta... täytyy katsoa uudestaan sitten, kun on oikeasti jotain asiaakin! Mutta se siitä ja loppuun fiilistelykuvia mm. ihanasta matkarinkasta (joka toivottavasti myös on sitä in action) ja muusta pakkaus-, suomenkesä- ja lähtöhössötyksestä :)
Adjö,
<3 Tiina





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti