maanantai 23. syyskuuta 2013

maanantain pikamoi

Siis toimiva Wifi tuntuu olevan kyl todella vaikee saada, eli eihän tää bloggailukaan helpottanu vaikka päästiin muuttaan omaan kotiin ja hankittiin oma wifi. Tosiaan heti ekana iltana meillä oli käyny joku paikallinen pitkäkyntinen viemässä vaivalla hankitun netin ja yhen tytön läppärin.... en tiedä oltiinko mallikkaasti unohdettu ikkuna vähän auki vai mmitä oli tapahtunu.

E ivei, saatiin uus wifilaite, mut sehän on hidas ku mikä, vaikka sen pitäis olla sama kun aikasempi. ARGH mitä säätöä! No, täytyy taas vähän selvitellä (mikä muuten on hirveen helppoa thaita puhuvien kanssa).

Tänään alko myös koulun orientaatioviikko, eli siis lomailu muka loppu? Koulussa oli siis kaikenmoisia esittelypuheita oli Asia Exchangen puolesta ja yliopiston proffien puolesta (eräskin nimeltään Pimpaporn.....). Päästiin syömään seafoodia ja pienelle sightseeingille mm. Temppeleitä katsoon. Loppuun nyt jälleen pari laadukasta puhelinkuvaa. Toivottavasti jossain kohti saa tän inttternetinkin pelittään 27&##@!!



Ps. Koti-ikävää on helpottanu kun löydettiin kaupasta kaurapuuroo

Pps. Kameran kuvia tulee kehiin sitten kun tosiaan se joskus onnistuu (koska läppärillä tää netti ei toimi ollenkaan)

<3 Tiina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti