Hahaa okei, eli Singaporesta. Me bookattiin siis lennot about satasella Singaporeen, eli aika halvalla saatiin. Hotellin etsiminen oli vähän hankalampaa. Yritettiin ensin löytää halpaa paikkaa omalla suihkulla ja vessalla, mut lopulta päädyttiin kuitenkin budjettisyistä Mercury Backpackers Hostelliin, missä oli jaettu kylppäri. Eikä se loppujen lopuks sinänsä haitannu, koska Singaporessa käytiin kyllä hotellilla lähinnä nukkumassa. Oli sen verran lyhyt aika (2 yötä), että tekemistä kyllä riitti aamusta iltaan.
Lauantaina kun saavuttiin, käytiin iltapäivällä katseleen Chinatownissa ja ostin ekat tuliaisetkin, jee! Kysyttiin joltain paikalliselta missä kantsis käydä syömässä, koska oli hirvee nälkä ja kinkkiruuan perässä oltiin itse asiassa Chinatowniin mentykin. Tyyppi neuvo meidät johonkin Food Courttiin koska sieltä sai kuulemma hyvää ruokaa halvalla. Nooo miljoona eri ruokakojua ja kateltiin vähän epäileväisinä tarjontaa. Yhen kojun kohdalla pysähdyttiin kaikki että JES, nyt löyty hyvää ruokaa. Tarkemmin ku katottiin niin sehän olikin Thairuokaa tarjoileva koju, joten ei sit kuitenkaan otettu safkaa siitäkään... Lopulta saatiin kuitenkin ruokaa ja mahakin tuli melkein täyteen.
Illalla mentiin sitten Marina Bayhin parin suomivaihtarikamun kanssa ja käytiin toisessa FoodCourtissa syömässä hyviä meksikolaisia fajitaksia. Käytiin myös Skybarissa, mistä oli aika khuulit näkymät Singaporen yli :) Drinkit oli kalliita, joten juotiin lähinnä WhiteSangriaa kolmeen osaan. Mut eipä siinä, ei meistä kukaan olis enempää halunnutkaan ottaa.
Sunnuntaiaamu oli pyhitetty shoppailulle ja lähettiinkin ajoissa Orcarh Roadille metsästään mm. Forever21-kauppaa. Sielä vierähtikin tovi. Shoppailun jälkeen käytiin taas Marina Bayn FoodCourtissa syömässä hyvää ruokaa. Namnam. Illaksi oltiin varattu liput Nihgt Safari-tourille. Eli ysin aikaan illalla mentiin eläintarhaan ja kierrettiin sellasella juna-autolla (?) eläintarhaa ja nähtiin norsut ja leopardit sun muut! Oli näkemisen arvoinen juttu kyllä :)
Aika meni tosi nopeesti ja maanantaiaamuna lähettiinkin ajoissa lentokentälle shoppaileen verovapaasti mm. Victoria's Secrettiin.
Siinä pähkinänkuoressa meidän Singapore, seuraavaksi kuvamatskua!
![]() |
| Ensikosketus Marina Bayn pilvenpiirtäjiin! |
![]() |
| Skybarista |
![]() |
| Oikeesti, kuinka siisti? |
![]() |
| Flamingoja eläintarhasta, hehe |
![]() |
| Kisu |
![]() |
| Leijonakunkku |
![]() |
| Marina Bay by day |
![]() |
| Goodbye Singapore |
Että semmosta tällä kertaa!
Pärjäilkää Suomessa, ois vähä ikäväkin ehkä välillä?
<3Tiina




























































