lauantai 7. joulukuuta 2013

Tiger Kingdom

Oltiin tänään syömässä. Otin ketsupin ja avasin sen. Siellähän olikin jotain painetta ja sisältö kirjaimellisesti räjähti mun päälle. Tarjoilijakin hihitteli tuodessaan mulle pyyhettä vessaan... 

Onneksi pieni vastoinkäyminen ei haitannut juurikaan, koska ruuan jälkeen mentiin meidän naapuriin Tiger Kingdomiin katsoon tiikereitä! Pähkäiltiin pitkään, että onko tiikerit huumattuja, halutaanko mennä (=tukea sitä toimintaa), vai eikö ne oo ja mitä. Kuitenkin kuultiin että kyllä ne tiikerit sielä nukkumisen lisäksi puuhastelee ja leikkiikin. Ehkä ne vaan on jollain tapaa niin hyvin totutettu pennusta lähtien ihmisiin ja koulutettu, että ne ei hirveästi korvaansa heilauta? Ainakin näin haluaisin uskoa.

Kymmenisen minuuttia isojen tiikereiden kanssa kustansi 800 bahtia, eli ei edes 20 euroa. Kukin voi päättää onko se nyt sitten paha hinta vai ei.. Jos oon rahoissani tammikuussa, niin meen kyllä uudestaan!!




Herra tai Rouva kärttyisä






Semmonen päivä! Olin myös tunnollisesti aamulla salilla ja nyt odotan Astaa saapuvaksi sen iltapäivätreeneistä, että päästään syömään ja ostamaan pari Singhaa illaksi ;) 

<3Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti