Elikkäs vihdoinkin on nyt oma kotiVilla täällä Phuketissa, Kathussa :) ja täällä on myös netti, jee! Eli ei enää tarvii ihmetellä, kun hotellihuoneessa ei aina se wifi toimikkaan..
mutta joo, seuraavaks vähän kuvaa Bangkokista ja matkasta Phuketiin!
Siam Center Bangkokissa
Turistikuvailua....
Eräs taksimatka Kaho San Roadille...
Weekend Markeeet :)
ööö apua hullu avotaksi
MBK
Bangkokin bussiasemaa..
"taksissa" matkalla Phuketiin.. oli jännät paikat et pysyyks ite kyydis ja et mites tavarat!
ja Bangkokin uima-allas <3
Nyt lähinnä vois koittaa rentoutua kun on vihdoin tosiaan se oma koti!
Palaillaan toivottavasti vähän useammin nyt kun on tää toimiva netti..
<3 Tiina
Nyt lähinnä vois koittaa rentoutua kun on vihdoin tosiaan se oma koti!
Palaillaan toivottavasti vähän useammin nyt kun on tää toimiva netti..
<3 Tiina












Ei kommentteja:
Lähetä kommentti