Krabilla ollaan, jee!
Pikaterkut vain, wifi toimii taas kohtuullisen nihkeästi...
Eilen oltiin biitsillä iltapäivästä ja käytiin juomassa parit Singhat myöhemmin myös.
Tänään herättiin ilman krapulaa kuitenkin ja suunnattiin aamupalan kautta longtailboattien luo. Haluttiin lähtee Railey-biitsille päiväksi ja sieltä tultiin just kotiin. Kera punottavien olkapäiden. Biitsi oli aika ruuhkanen ja hiekka oli niin hienoa, että sitä lenteli tuulen mukana jatkuvasti ihan mihin sattuu... mut ei saa valittaa! ;) pian on joulu, apua! Ei täällä kyllä yhtään tunnu siltä, vaikka meressä näky pari tonttulakkia kelluvan myös.
Ei muuta, kiitoshei
<3Tiina







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti