Ahoy, ahoy
Mitäs tässä kuluneella viikolla onkaan ollut.. Eilen loppui mun kuntosalikortti, eli tästä eteenpäin pelkkää lomailua.. Tosin tällä viikolla salin vastapainoksi on kyllä keretty käydä vähän ulkona juhlistamassa ja ihan hyvää ruokaakin on tullu syötyä. Esimerkiksi tänään ajettiin vähän kauemmas tästä Kathusta meksikolaiseen syömään. Nachoja, quesadillaa (?), tortillaa ja omenapiirakkaa. Mitäs maksoi? Alle 10 euroa. Oliko hyvää? Oli. Ainiin ja ehdinhän mä käydä postissa laittamassa pakettia Suomeen päin. Kuusi kiloa tavaraa, sata euroa. Sanoisin että jotain muuta täytyy kehitellä lopuille kotiin lähetettäville tavaroille! Kallista. Mitään älyttömän erikoista ei tällä viikolla ole tapahtunut. Paitsi Astan veljet tuli yllätysvierailulle ja pojat toi meille sitten breezeriä poolille krapulajuomaksi. Muiden olo parani, meikän paheni.. missä vika?
Huomenna starttaa meidän jouluretki, eli lähtö on aamulla yheksältä minibussilla kohti Krabia, jossa vietetään joulu. Krabilta matkataan Ko Samuille pariksi yöksi ja siitä edelleen Ko Taolle pariksi yöksi. Viimeisenä olis vuorossa uuden vuoden bileet Ko Phanganilla. Rinkan kanssa lähetään reissuun ja tästä saadaan vähän esimakua ehkä siihen, millasta tuon repun kanssa on sitten viilettää pitkin bungaloweja.
![]() |
| Kerran TukTukissa matkalla kotiin... |
Ai mitenniin esimakua? No, ollaan tehty tammikuulle hiukan alustavia reissusuunnitelmia. Meillä kävi aika hyvä tuuri ja viimeiset kouluhommat on ohi 6.1. mennessä. Suunnitelmiin kuuluu mm. pari Thaimaan saarta, Langkawi ja Kambodzan kautta mahdollisesti pakollinen Pattaya-viikonloppu, jonka jälkeen pari päivää rentoutumista Bangkokin saarilla. Sitten alkaakin olla jo vähitellen aika palata takaisin Suomeen. Ja luulen että tuon reissun jälkeen tää tyttö on aika tyytyväinen, kun pääsee äitin ja isin kainaloon kotisohvalle :)
Nyt pitäis tosiaan ehkä aloittaa, tai lopetella pakkaaminen... oon maailman huonoin pakkaaja, aina liikaa tavaraa mukana. Tosin täällä tuntuu, että yritän pakata mukaan liiankin vähän. Eli saa nähdä mitä unohtuu tällä kertaa kotiin!
Hei ja teinhän mä tänään, eli perjantaina, mun ensimmäisen Final Examin! Eli thaikielen opiskelut on nyt opiskeltu, se on loppu ny. Tammikuussa jäljellä vielä strategic management ja international business. Lomalla kerkiää lukea?
NYT ehkä vielä viimonen skypepuhelu siskolle ja kummitytölle <3 ja sen jälkeen tosiaan rinkan viimeistely ja vihdoin unille. Nauttikaa tästä postauksesta, jossa punainen lanka on tällä kertaa pahasti kadoksissa.
![]() |
| Rapulassa poolille, pus |
<3Tiina
ps. tarjoilen myös naamapäivitystä, ettette unohda
pps. lähetän kuvissa varmastikin suomeen suukkoja
pppppppps. katotaan millasta päivittelyä saan reissulta aikaseks, mutta tänne blogiin ei ennen tammikuuta eksy kun korkeintaan puhelimen laatukuvia....
pppppppps. katotaan millasta päivittelyä saan reissulta aikaseks, mutta tänne blogiin ei ennen tammikuuta eksy kun korkeintaan puhelimen laatukuvia....






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti