tiistai 24. joulukuuta 2013

After Christmas

Joulu oli ja meni. Tuli vietettyä melkosen erilaisissa tunnelmissa kun yleensä. 
Aamulla käytiin norsuajelulla (mentiin hullua viidakkopolkua). Päästiin norsujen kanssa lammikkoon hengailemaan ja yksi ohjastaja käski sen norsua pärskiä vettä meidän päälle... pari kertaa oli ihan hauskaa, mutta kuudes kerta alko jo vähän hiertää......

Mukava kokemus kaikkinensa kuitenkin! Norsujen jälkeen otettiin aurinkoa ehkä jopa valkoisemmissa tunnelmissa kun Suomessa, koska hiekka oli melkeen kun lunta. Illemmalla syötiin itsemme pyöreiksi buffassa ja juotiin jouluviiniä. 

Jouluviiniä sen verran, että tää päivä taitaakin mennä ihan hotellihuoneesta nauttien....

Tiivistetyt krapulakuulumiset siinä, huomenna lähdetään aikaisin aamulla kohti Samuita ja Jenniä! Jihuu! 









nyt yritän selviytyä

Hyvää joulua vielä kaikille!

<3 Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti