Pian tulen kertomaan teille yhdestä jännittävästä päivästä ja ehkä toisestakin.
Piti kertoa tänään, mutta netti ei ole ollut kovin yhteistyökykyinen (ehkä kuu on taas hassussa asennossa tai vastaavaa), joten se siirtyy nyt. Ehkäpä huomiseen!
Mutta lyhyesti:
- aurinko on paistanut (ehkä sadekausi on vihdoin loppu?)
- huomenna palautettavan ryhmätyön oma osuus on nyt toivottavasti tehty
- perjantaina on thaikielen quiz - en ole lukenut
- koulupäiviä jäljellä kourallinen
- lauantaina pääsen pikkujouluihin
- reilun viikon päästä alkaa meidän joulu & uusivuosi-retki
- yläkerrasta yksi poika oli röyhtäissyt yksi ilta niin, että gekko-lisko oli pudonnut katosta pöydälle
Kohtuullisen mukavasti menee siis täällä :)
<3 Tiina
ps. ulkona alkoi tietenkin juuri sataa vettä. Mutta toisaalta kello on täällä puoli yhdeksän illalla, että satakoon nyt sitten niin paljon ettei huomispäivälle riitä pisaroita!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti