Maisa, Asta ja saksalaisvahvistus Andre lähti eilen Banglaroadille (eli paikalliselle juomakadulle), mut päätin ite kilttinä tyttönä jäädä tällä kertaa kotiin. Eilen oli siis myös ensimmäinen varsinainen koulupäivä ja se otti vissiin tän lomailun jälkeen sen verran koville, että ehkä saan anteeks kotiin jäämisen tällä kertaa... eikä tyttöjen reissu kylläkään kauaa kestänytkään :D
Kuiteskin vähän kuvia vielä PhiPhiltä, oli se vaan aika upee paikka :)
Kuiteskin vähän kuvia vielä PhiPhiltä, oli se vaan aika upee paikka :)
äsken haettiin eurolla neljä superhyvää kanavarrasta meidän lähikatukeittiöstä! Eli vähä vaihtelua riisiin ja kanaan...
mut nyt orientoitumista huomiseen koulupäivään, strategista johtamista ja international businessia. Mikäs siinä...
<3 Tiina

.jpg)




.jpg)
.jpg)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti