torstai 24. lokakuuta 2013

Singapore Calling

Lauantaina starttaa eka vähän pidempi reissu, elikkäs kyseessä on parin päivän kaupunkiloma Singaporessa! Otettiin söpö ja kompakti hostelli jostain päin Singaporea, toivottavasti siinä oli ainakin se metro lähellä. Että pääsee kulkeen.

Google ja WeHeartIt tarjoo teille etukäteismatskua Singaporesta





Ihan hirveitä suunnitelmia ei olla vielä tehty, mutta to do-listalla on todennäköisesti mm. Marina Bay-visiitti, shoppailua, Night Safari ja lauantaina pari drinkkiä Skybarissa. We'll see. 

Palaillaan reisun jälkeen<3
<3Tiina

ps. mulla oli tosiaan ekat "kokeet" eli Quizzit thaikielestä ja International Businessista. Tehtiin bisnesquizzi Maisan kanssa parityönä ja se meni ehkä ihan hyvin, vaikka eka tuntu vähän siltä että läpi ei päästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti