Heihei Thaimaa!
Tänään koitti paluu talveen, arkeen ja Suomeen.
Voisin ihan ensimmäiseksi selvitellä rinkan, tavarat ja sen jälkeen pään. Eli mennä nukkumaan.. On tullu valvottua aika monta tuntia viimesen parin päivän aikana..
Tuun myös kirjottelemaan jotain meidän loppuajasta, mistä en oo päässyt päivittelemään tänne mitään aiemmin.. buu! Vähän hiljaiseloa ollut. Mutta eikaitse haittaa? Kuulette ja näette kuvia siis kyllä vielä. Haha!
<3 Tiina


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti