Hyvästeltiin tänään aamulla Kambodza ja GBT-guesthouse. Olisin kylläkin voinu olla vielä toisenkin viikon. Kerron paremmin ja kuvien kanssa vikoista viikoista sitten Suomesta käsin ehkä, koska kännykkä+thaikkuwifi blogin päivittämisessä on otsaryppyjä aiheuttava combo.
Mutta tosiaan matkustelua kerty tällekin päivälle about 12h ennenkun päästiin Changille ja ekaan bungalowiin. Aamulla tunnin myöhässä, puoli ysi, lähettiin bussilla Sihanoukvillestä Koh Kongille. Jäätiin tyttöjen kaa jostain syystä jollain huoltsikalla pois bussista ja maksettiin 10 dollaria mopotuktukista rajalle. Todettiin rajalla että meidän bussi olis vieny sinne asti. Noh.
Sitten leimattiin passit ja lähettiin taksilla kohti Trattia. Tratissa syötiin ekan kerran sitten aamupalan ja lähettiin kohti satamaa. Sitten ferryyn ja pian oltiinkin vihhhdoin Changilla!
Siitä taksi vielä White sand beachille ja tääl ollaan, wuhuu! Illalla ei muutako syötiin, otettiin öljyhieronnat ja shoppailtiin. Mut ihan vähän vaan.
Nyt unta ja huomenna etitään uus koti, ku Astaki saapuu Chiang Maista :D
<3 Tiina
Ps. Enää 8 yötä, jos laskin oikein




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti