Malesia ei oo mun lempparipaikka. Ei ollut eikä ole tän jälkeenkään, vaikka viimeset pari päivää mukavia olli etukäteen siis Langkawilta, mutta taksikuski ei meinannu löytää paikkaa miltään. Agodan mukainen "within 1 km from beach" oli todellisuudessa paljon kauempana. Löydettiin melkein 2 h etsintöjen jälkeen meidän guestroom mustan kujan päästä. Koko paikka näytti muutenkin sen verran arveluttavalta, että käsketiin kuskin tehä u-käännös. Mentiin sitten Pantai Cenang-biitsin varrelle etsiin uutta yösijaa.
Ekan yön yösija ei ollu kehuttava. Ainoo positiivinen asia vois olla se, että se oli halpa. Vietettiin vaan yks yö sielä ja viimesiks kahdeks yöks löydettiin kiva yöpaikka!
Mitäpä Langkawilla. Pari bissee reggae-rantabaarissa, juomapelejä ruotsalaisten kanssa, pari auringonlaskua ja vierailu Skybridgellä. Pari torakkaa ja paljon ihania simpukoita. Mutta en jätä Malesiaa haikein mielin. Seuraavaksi yö KL:n kentällä ja sitten kohti Kambodzaa!
Nyt vietetään yötä KL:n kentällä ja aamu seiskalta lähtee lento Kambodzaan! Jau! Mitähän siitä tulee, en tiedä.
vaikea oli muuten löytää pistotasiapaikkaa kentältä. Perkele. Nyt joudutaan olla nurkassa, missä on hiton kuuma ja vesipiste, jonka takana asuu pikkutorakoita tai mitälie. En halua tietää.
Hyvää yötä!
<3 Tiina














Ei kommentteja:
Lähetä kommentti