lauantai 11. tammikuuta 2014

Goodbye Phuket

Tänään sanottiin lopulliset heipat Maisan kanssa Kathulle ja Phuketille. Jätettin meidän koti tänään aamulla.
Eilen Anniina ja Lilli oli tullu Thaikkuihin kans ja meidän luo, jee! Illalla ei pitäny lähteä mihkään koska aamulla oli taksi tilattu seittemäksi. Kuitenkin pari singhaa ja tequila oli petollinen yhdistelmä ja niin sitä päädyttiin muiden mukana sille vihonviimeselle Banglareissulle.

Aamulla olo oli kaikkea muuta kun hyvä ja lautalla matkustaminenkin vähän jänniti. Onneks thaikkumatkapahoinvointilääkkeet hoiti tehtävänsä ja matkustus meni nukkuessa. Ihan mukavasti. 

Nyt ollaan siis tyttöjen kans Ko Lantalla ja aika relax-paikka on kyllä! 








semmoset terkut täältä!

palaillaan
<3 Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti