Koh Lantalta matkustettiin tänään High Speed Ferryllä ja 400 bahtilla Koh Ngaille. Puoliksi extempore valinta, kenelläkään ei ollut hajua millainen paikka on kyseessä.
Reilu tunnin lauttamatkan jälkeen päästiin perille ja meitähän oli vastassa aikamoinen miniparatiisi. Pieni biitsi ja rafloja valittavana tässä lähistöllä noin yksi, mutta kyllä täällä ois kelvannu toinenkin yö olla.
Ranta täynnä korallia ja simpukkaa, ei juurikaan muita hotelliasukkeja, ei ruuhkaa rannalla, vain yksi itkevä lapsi ja turkoosia vettä edessä. Niin ja se laituri. Ihan kun postikortista.
Lomafiilis iski, mutta malttamattomia kun noi tytöt on, niin huomennahan se täytyy jatkaa jo matkaa. Aamupäivästä vaihetaan maata Malesian puolelle ja tehään tuttavuutta Langkawin rannan ja toivottavasti myös yöelämänkin kanssa. Anniina on ollut vähän janoinen.
Ei muuta, odotan huomista aamupalaa. Kuitti!
<3 Tiina




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti