tiistai 7. tammikuuta 2014

Koh Phangan

Ah, uusivuosi.
Kallis, mutta ihana bungalow meren rannalta. Väsynyttä hengailua aatonaattona. 

Uuden vuoden aattona kokoonnuttiin porukalla Tanjan ja kumpppaneiden bungalowiin, lähemmäs Haad Rin rantaa, jossa illalla oli itse pippalot. Koh Phanganin Full Moon partyista ja uudesta vuodesta oli kuullut aika paljon varoituksia, eikä kaikki ollut meiningistä tykännyt ollenkaan. 

Aloiteltiin tosiaan aika rauhaksiin tyttöjen bungalowlla ja maalailtiin vartaloväreillä kukkia pitkin käsivarsia ja jalkoja. Hyvissä ajoin ennen vuoden vaihtumista otettiin taksi kohti biitsiä ja onneksi näin. Kadut on kuulemma ihan tukossa ja jos jättää lähtemisen viime tippaan, on turha kuvitella pääsevänsä biitsille muuten kuin kävellen. 

Ei otettu sienibucketteja, nähtiin upeat ilotulitukset ja lähettiin kohtuullisen ajoissa kotiinkin. Paljon ihmisiä pienellä rannalla. Ihan kiva, mutta luulempa että seuraavina vuosina vuosi vaihtuu muualla! Tosin ehkä takaaraivossa kummitellut 1.1.- lauttamatka latisti hieman tunnelmaa myös.

Vähän jännitti, että millanen bungalow mutkan takaa paljastuu


Mutta se oli ihana <3








Paluumatka 1.1. Phuketiin oli ihan hirveä ja matkan aikana olin ainakin ite tyytyväinen, että ei edellisiltana tullu paljoa juotua. Matkaan lähettiin hotellilta 11 aikaan ja perillä kotona oltiinkin sitten siinä yhen jälkeen yöllä. Ei menny kaikki taas ihan nappiin, mutta ei kai aina voikaan?
 
Nyt oon hengaillut pari päivää isin ja äitin kanssa, kun ne tuli tänne lomalle <3 Huomenna vielä biitsille ja illalla viimeiset yhteiset pippalot vaihtarien kanssa. APUA?!
 
Hyvää yötä
<3Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti