Eilen oli meidän tyttöjen ilta. Ohjelmaan ei lopulta kuulunut sitten kuitenkaan ManShowta eikä edes lettuja. Mutta patonki, sipsit, kurkku & porkkana, fetasalaatti ja tärkeimpänä 5 litran viinitonkka lämmitti kyllä niidenkin puolesta sydäntä.
Okei, ihan puhtaasta tyttöjen illasta ei ollut kyse, koska syömisen aikaan seuraan liittyi myös naapurit Noora ja Eemeli. Melkeen kuitenkin.
Ruoka oli namia ja viinikin maistui pitkästä aikaa hyvälle. Joskus 11 aikaan (?) alkoi muutaman tytön tanssijalka vipattaa jo siihen malliin, että lähtö Bangla Roadille tuli ajankohtaiseksi."Kymmenen minuuttia ja sit mennään!". Yllättäen myös iltavesisade oli alkanut sopivasti juurikin kun piti sitten lähteä ulos etsimään TukTukia Banglalle päin. Ei siinä, alkuun näytti epätoivoiselta kun kuskit oli menossa vaan kotiin nukkumaan. Muutaman yrityksen jälkeen kuitenkin tärrrpppäs ja saatiin ihanainen TukTuk-kuski ja päästiin jälleen Banglalle!
Annukka on salilla käydessään tutustunut Pablo-nimiseen herraan, joka oli Annukan kanssa sopinut että tytöt saa tänä lauantaina vähän spesiaalimpaa kohtelua hänen baarissaan. Päästiin baarin yläkertaan (tosin se saattaa kyllä olla avoin muutenkin kaikille, en tiedä) ja saatiin ilmaiset bucket-vodkaredbullit kouraan. Hetken päästä joku ilmoitti, että ne saa myös käydä ilmaiseksi täyttämässä jos pääsee tyhjenemään. Mikäs siinä.
Baarissa oli hupaisaa mutta pari tyttöä joutui jättämään jonkin ajan kuluttua leikin kesken ja lähtemään kotiin. Bucketit oli salakavalia. Onneksi kuitenkin suurin osa pääsi jatkamaan iltaa vielä toiseenkin baariin, jostain syystä lähestulkoon kantapaikaksi muotoutuneeseen Seductioniin... Pablon baarissa tutustuttiin thaikkupoikaan, joka kertoi saavansa meidät ilmaiseksi Seduun sisälle. High-seasonin takia kyseiseen baariin joutuu siis nykyään maksamaan sisäänpääsyn ja sehän kiristää hampaita. Tällä kertaa kuitenkin lykästi ja päästiin lopulta kuulemma jonkun suomalaisnaisen käskyjen saattelemana ilmaiseksi tanssahtelemaan!
Ei ole mitään hajua mihin aika vierähti, mutta yhtäkkiä kello oli taas puoli kuusi aamulla ja koti alkoi kuulostaa jo hyvälle vaihtoehdolle. Vaikka lähdöstä keskusteltiinkin ensin siihen malliin, että "jos nyt puoli tuntia vielä"...
Banglalta kotiinpäin TukTukin löytäminen ei ole erityisen hankalaa, koska niitä on noin sata parkissa jokaisen baarin ulkopuolella. Ainoa on, että hinnan sopiminen on välillä raskasta ja sen takia täytyy kiertää useampi TukTuk läpi.
Loppuhyvin kaikki hyvin ja päästiin kotiin nukkumaan! Tänään oli sitten taas vähän väsyneempi päivä, enkä tiedä olenko oikeasti poistunut sängystä oikeastaan mihinkään. Täytyy tosin nauttia tästä ultimaattisesta laiskuuspäivästä, koska menin lupautumaan huomenna salille. Seuraavan kuukauden ajan olis tarkoitus yrittää viettää aikaa sielä, että sitten voi taas lomailla loppuajan kun ollaan reissuilla. Kattellaan kuin käy! Mutta positiivisesti yllätyin silloin lääkärissä kun he päättivät mut punnita ja vaan yks ekstrakilo oli toistaseksi tarttunu matkaan. Ehkä mun hiuksista on vaan tullu paksummat tai jotain? Haha joo, Suomeen ei kuitenkaan viitti tuoda ekstrakiloja muutenkun matkalaukussa, joten ei auta muutakun mennä polkeen sitä kuntopyörää.
Toivottavasti teilläkin oli kiva viikonloppu!
<3 Tiina









Ei kommentteja:
Lähetä kommentti