lauantai 2. marraskuuta 2013

Halloween

Ennen Halloweenia pitäydytään vielä Singaporessa. Pakko vielä kännykkäkuvienkin muodossa fiilistellä paikkaa, oli se vaan hieno! Tosin puolet näistä kuvista on maisemakuvia lentokoneesta. Mulla on ehkä joku pakkomielle kuvata niitä pilviä ja sinistä taivasta? Joka kerran jälkeen puhelimen muisti on puoliksi täyttynyt niistä hyvinkin paljon toisiaan muistuttavista siipikuvista.









Marina Bayn Shopping Mall



Tästä ne alkaa...





Tervetuliaissade Phuketissa



Okei, olikohan näistäkään kuvista sen suurempaa iloa. Mutta tykkään itse katsella kuvia, joten saatte nyt sitten tuijotella niitä myös. Ja ehkä on hyvä olla monta kuvaa samasta aiheesta (kuten juuri nuo lentsikkakuvat), niin voi sitten jokainen valita sieltä oman suosikkinsa. Öö.. joo. 

Torstaina meille saapui kauan odotettu vieras Malesiasta, eli Mari! Whoopwhoop! Torstai-iltana oli sopivasti Maria ajatellen myös eräiden vaihtareiden järkkäämät Halloweenbibikset. Mikäs sen parempaa jetlagin hoitoa? 

Oltiin pähkäilty Astan ja Maisan kanssa halloweenasuja muutamaan otteeseen ja Twilight-leffojen innostamana ajateltiin ensin olla vampyyreja. Tosin idea ajoi karille siinä vaiheessa kun kokeiltiin ostamiamme vampyyrihampaita. Sanoisin että siitä oli pelottavuus kohtuullisen kaukana, kun suusta pursusi ulos vampyyritekohampaat, joissa oli sekä ylä- että alaosa. Puhuminen ja juominen kyseiset hampaat suussa ei olis tullu kuulonkaan ja kohtuullisen suurella todennäköisyydellä myös kuolan valumista poskelle olis ollu hankala kontrolloida, joten lopputuloksena hampaat jäi kyllä pöydälle. 

Vampyyri ilman hampaita oli ideana vähän lame, joten tarvittiin uusia ideoita. Alettiin siinä sitten laittautua ja vähän niinkun pikku hiljaa meidän halloweenasuista muotoutui zombi. Tai ainakin jotain sinne päin. Lähempänä se zombia oli kun vampyyria. 







 Meidän asunnolta pippaloita kohti lähti taksilla kirjava porukka, joka koostui lisäksemme mm. kurpitsoista ja merirosvoista. Itse hippoihin kun päästiin niin vastassa oli kyllä heti aika uskomattomia pukuja. Jengi oli kyllä tosiaan panostanut! Oli Corpse Bridea, Cheshire cattia (Liisa ihmemaassa), lepakkoa, lisää zombeja, hampaallisia vampyyreita ja vaikka mitä. Oli kyllä itselle ensimmäiset halloweenbibikset, missä porukka on tosiaan kunnolla panostanut pukeutumiseen! Not bad. 

Vietettiin muutama tunti vaihtarikavereitten kanssa jutellen, mutta myöhemmin yöllä oli aika kuivata verinorot suuunpielestä ja pyyhkiä muutkin punaiset sotkut pois, koska it was Bangla Time.


Ps. olen ylpeä koska aamulla olin skarppina luennolla 10.30 siitä huolimatta, että Banglalta oltiin kotiuduttu vasta viiden aikaan. Vanhuus ei tulekaan vielä!

Tai sitten tulee, koska tänään muut tytöt lähti rannalle. Minä jäin kotiin. Mutta toisaalta olen vähän kipeä ja menin meidän omalle kattopoolille ruskettumaan pariksi tunniksi. Ja jotenkin mulla on kodinhengetär olo, eli ajattelin nyt alkaa siivota tätä meidän apartmenttia. Kyllä, sain varmaan auringonpistoksen. Söin myös äsken porkkanaa, kukkakaalia ja parsakaalia kananmunalla. Ei helvetti.

Mutta nyt alan toimia, koska pitää ehtiä vielä siivouksen jälkeen suihkuunkin. Tänään on nimittäin taas BanglaNight! Huhheijaa.

Suukkoja ja heipat
<3Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti