perjantai 22. marraskuuta 2013

Long Time No See

On kai ollu muka kiireinen viikko, kun ei oo ollut aikaa tulla kirjotteleen kuulumisia. En tiedä mitenniin kiireinen, kun suurinpiirtein koko viikon on mukavasti satanut vettä. Voisimpa vaan kysyä, että eikös sen sadekauden pitänyt loppua jo melkeen kuukausi sitten... Ai joo, tiistaina paistoi kyllä hyvin, mut silloin olikin koulua aamusta iltapäivään :) kas kummaa. 

Mutta mitäs tällä viikolla on siis tapahtunut... Maanantailta tärkein ilmoitus on, että shoppailun jälkeen sain vihdoin kantaraflasta lihapullat ja perunamuusin. Joka maanantai, kun ollaan menty lihapullien perässä kyseiseen raflaan, niin ollaan oltu joko liian ajoissa tai liian myöhässä. Mutta ei tällä kertaa. Kuulin myös ilouutisia, että lihapullia saa nykyisin joka päivä, eli ehkä saan syödä niitä vielä jatkossakin.

Ei, en shoppaillut kyseistä taulua vaikka mieli teki



Maanantainen ryhdistysliike salin myötä siirtyi tiistai-aamuun, eli päivä lähti käyntiin järjettömällä habatreenillä melkeen ennenkun kukkokaan kerkes herätä. Huomasin, että oli ehkä ollut jopa ikävä pientä saleilua. 
Tiistai-iltana oli vaihteeksi tiedossa pippalot, kun yksi saksalainen vaihtari täytti lisävuosia. Teema oli jonkin sortin hiphopgangstablingbling ja sen mukaan koitettiin mennä..


Ilta meni aika mukavasti, haahuiltiin paikasta toiseen ja vuorotellen hukattiin ja löydettiin toisemme uudelleen ja uudelleen. Nippanappa kerkes kotiinkin taas nukkumaan ennenkun kukko heräs. 

Keskiviikko, kuten arvata saatatte, menikin kohtuullisen väsymyksen saattelemana aika mitäänsanomattomasti ohi. Syötiin, katottiin leffaa ja ... siinä se? Jännittäviä nämä jotkut päivät täällä vaihdossa.

Hmm. Torstaina oli jälleen aamusalin aika ennen koulua. Meillä oli Maisan kanssa onneksi lyhyt päivä ja päästiin ennen puoltapäivää kotiin. Torstainakin oli huono keli, joten mietittiin miten voitaisiin hyödyntää päivä, koska opiskelulle sitä ei voinut kokonaan uhrata. Viisaat päät lyötiin yhteen ja päädyttiin öljyhierontaan. Eikä muuten kaduta. Mentiin Maisan kanssa yhteiseen huoneeseen, jossa meidät ensin komennettiin suihkuun ja sitten hierontapöydälle makaamaan. Tädit sitten naksautteli selät, varpaat, sormet ja koko kroppa tuli myös hierottua. Tuoksuttiin hieronnan jälkeen ihan ruusuille.




Hieronnan jälkeen käytiin vielä juhlistamassa vähän Annukan synttäreitä, eli mentiin syömään hyvin pienellä porukalla. Hyvää ruokaa ja jälkkäriksi jäätelöä. Kelpaaaa. 

Tänään aamulla piti jaksaa herätä salille ja se taitaakin olla suurin highlight koulun lisäksi tältä päivältä. Koska vettä on satanut tänäänkin. Tosin saatiin aikaiseksi varattua vähän joulun ajan hotelleja mm. Samuilta ja Koh Taolta! Jihuu!

Koko viikko on tullu siis herättyä melko ajoissa (tai mentyä nukkuun melko myöhään..), eikä se vielä tähän lopu. Huomenna pitää 7.15 olla skarppina läheisellä bensa-asemalla koska toivottavasti joku minibussi tulee noutamaan mut, Astan ja Maisan Khao Lakiin. Mennään sinne moikkaamaan Marjoa ja Anssia ja toivon tosiaan, että tää pirun sade ei jatku enää huomenna. Ainakaan Khao Lakissa. Toisaalta mielessäni olen jo pakannut sadeviitan mukaan, koska sääennuste ei todellakaan lupaa hyvää.

Läppäri jää viikonlopuksi kotiin, eli parin päivän tauko tulee taas. Ehkä palaan sitten viimeistään tiistaina asiaan, koska maanantaina ajateltiin tulla vasta aika myöhään kotiin. We'll see!

Nyt raahaudun vaappuvin ankka-askelin (koska jalat on jumissa) hakemaan pyykit ja sen jälkeen katson elokuvan. Ja pakatakin voisi.

<3 Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti